掃呢頁CODE去手機

2019年3月27日 星期三

【見到都心痛‧有片】孖鄭嘉穎街頭狂跑 周秀娜跌傷手肘爆缸 __,周秀娜,鄭嘉穎,

長拍長有的「風暴」系列電影,以廉政反貪為題材,轉眼已經來到第四部,亦是最新一部作品《P風暴》,當中P字代表監獄,代表故事與懲教署有關,而新戲已準備下月 ...




長拍長有的「風暴」系列電影,以廉政反貪為題材,轉眼已經來到第四部,亦是最新一部作品《P風暴》,當中P字代表監獄,代表故事與懲教署有關,而新戲已準備下月在港上畫。

不過,早前周秀娜拍攝《P風暴》一場追逐戲份時,就不慎跌到,仲令到手肘爆缸見紅,認真見到都心痛。

拍攝當日戲份講述周秀娜及鄭嘉穎為擺脫壞人,二人齊齊要怒走街頭,可惜撞正落住毛毛細雨,路面濕滑,周秀娜不小心跣腳就成個跌低,加上手肘先落地,不過周秀娜無理傷勢,即刻起身繼續拍攝工作,話晒導演一日未嗌cut,一日都要繼續拍攝。

事後,周秀娜檢查傷勢,發現右手肘擦損甩皮,仲爆缸見紅,好彩傷口未算好深,希望娜姐早日康復喇。


鍾意就快D Share啦!