掃呢頁CODE去手機

2019年3月10日 星期日

陳曉東:個唱差啲要取消!陳曉東圓夢爆喊攬父母 __,陳曉東,

歌手陳曉東(東東)首次在紅館舉行演唱會,唱出一連串金曲炒熱全場氣氛後,他換上「白馬王子」造型唱出《感覺瞬間》等曲,期間更坐在延伸舞台的咪箱上。唱完《借 ...


歌手陳曉東(東東)首次在紅館舉行演唱會,唱出一連串金曲炒熱全場氣氛後,他換上「白馬王子」造型唱出《感覺瞬間》等曲,期間更坐在延伸舞台的咪箱上。唱完《借借你肩膊》後,他表示:「人生要選擇幾件自己開心嘅嘢,好多時未必係工作關係。」隨即笑言叫大家不要搞喊他,他續謂:「開心係要從心而發,有段時間選擇做自己想做嘅事,人生變成另一種形式,放下外界嘅目光,得到超然嘅自由。」他以蛇會在不同時段脫皮作比喻:「人都要不斷脫下一層層,脫下曾經有嘅包袱。每個人都係粒大磁石,我吸晒你哋過嚟,唔好畀苦楚關閉內心,做自己嘅貴人,內心唔和平,可以選擇沉默,沉默唔係乜都冇,而係充滿答案。」一席話充滿人生哲理。

經歷重重難關

東東透露當初攞到檔期後,第一個是跟媽媽分享,然後扮媽媽反應說:「如果你想做就去做。」而爸爸則說:「你嘅心路歷程我非常清楚。」他笑言父母表面上好客氣、輕描淡寫,其實內心非常戥他高興。之後他喊住叫台下的爸爸媽媽上前攬攬,續爆喊謂:「呢個演唱會差啲要取消,過咗重重難關,知道去任何一個地方都係冇捷徑,離一個星期前個騷都差啲要破滅,媽咪問我『你咁堅持為乜?』我話唔經歷過呢啲風雨,點會見到彩虹?見到彩虹前一定會見到唔想見嘅畫面。」

東東與粉絲聊天,提到想起一種似曾相識的勇氣:「未必係因為你冇立刻達成你嘅夢想,而係嗰啲一直都有嘢打擊你嘅心靈,再去傷心失望同驚,即使今天我冇達成呢個理想,但我都達成咗條好精彩嘅路。」全場即歡呼以示鼓勵,他再眼濕濕表示:「呢一刻完成夢想,我都會繼續行落去,知道原來放下唔代表放棄,我咁多年眯埋眼嘅畫面同依家我擘大眼嘅畫面係一樣!」然後唱出偶像陳百強的《畫出彩虹》。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!