掃呢頁CODE去手機

2019年3月14日 星期四

李泳漢:兄弟檔開舖搵銀 李泳漢李泳豪𥄫實裝修 __,李泳漢,李泳豪,

藝人李泳漢與胞弟李泳豪昨日現身旺角為二人有份投資、即將開張的拉麵店打點,見他們在店內細心視察裝修進度,更一臉緊張與裝修師傅商量,期間還揭開店舖外仍封上 ...


藝人李泳漢與胞弟李泳豪昨日現身旺角為二人有份投資、即將開張的拉麵店打點,見他們在店內細心視察裝修進度,更一臉緊張與裝修師傅商量,期間還揭開店舖外仍封上紅紙的招牌來研究,泳豪即用手機拍照,他們隨後又檢查門外的燈籠等裝飾擺設,逗留半個多小時才離開。

對於與泳豪兄弟檔拍住上做生意,泳漢說:「係呀,同細佬係第一次合作做生意,但唔擔心會有拗撬,一向有商有量,最近為咗忙新店開張連瞓都冇時間,不過自從有對仔女之後,我都練習到唔使瞓㗎喇!其實冇得瞓都唔緊要,最多辛苦啲啦,始終自己生意要親力親為。」

至於泳豪坦言與哥哥合作時也不擔心有拗撬:「反而可以互補不足添!(驚唔驚又拍劇又開新店時間兼顧唔到?)好彩拍《愛.回家之開心速遞》時間好穩定,都遷就到。(冇時間拍拖?)連瞓都冇得瞓,梗係冇拍拖我成日話自己單身都冇人信。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!