掃呢頁CODE去手機

2019年3月22日 星期五

【鄭子誠太太曾經省鏡】劉倩怡登過紅館舞台 曾是當家花旦 __,鄭子誠,

講起劉倩怡,相信大家無乜印象,最多都只記得佢係鄭子誠太太。佢兩公婆結婚16年,感情一直好好,劉倩怡亦曾公開大讚老公好重視節日,一定會慶祝,唔似其他人咁 ...




講起劉倩怡,相信大家無乜印象,最多都只記得佢係鄭子誠太太。佢兩公婆結婚16年,感情一直好好,劉倩怡亦曾公開大讚老公好重視節日,一定會慶祝,唔似其他人咁,會怕紀念日。

若果喺街同劉倩怡撞口撞面,講真未必認得出,畢竟佢太少幕前現身喇。其實,佢後生時都幾省鏡㗎,拍過劇,但主要都係做主持,《勁歌金曲》、《歡樂滿東華》呢啲佢都主持過,1994年又以港台當家花旦姿態,喺紅館做《十大中文金曲》司儀,1996年更被TVB安排採訪亞特蘭大奧運,有過光輝一面㗎!不過,劉倩怡千禧年後逐漸退居幕後,就算近年開始有節目或者廣告商打佢主意,邀請佢拍攝,佢都拒絕,話要謹慎處理喎,因為太耐冇出鏡有啲驚,加上以前幕前形象好,怕依家出鏡反而俾網民彈就唔好啦。除非,係搵佢做扶貧特輯,類似真人騷。有信仰,做嘢都以行善為先,值得俾like。


鍾意就快D Share啦!