網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年3月14日 星期四

湯怡:湯怡當街被淋紅油:點解要咁對我? __,湯怡,

藝人湯怡今早為無綫劇集《極道怪咖》於銅鑼灣鬧市街頭,冒雨拍攝被淋紅油戲份,吸引大批途人舉機圍觀。見湯怡一臉緊張,正式埋位前不停同導演、負責淋紅油的演員 ...


藝人湯怡今早為無綫劇集《極道怪咖》於銅鑼灣鬧市街頭,冒雨拍攝被淋紅油戲份,吸引大批途人舉機圍觀。見湯怡一臉緊張,正式埋位前不停同導演、負責淋紅油的演員試位,確保能一Take Pass!

着定泳衣打定底

湯怡受訪時表示好緊張,同時大呻當全劇組得悉她有被淋紅油戲份都好開心、興奮:「我平時對佢哋都唔差,點解要咁對我?因為啲紅油係番茄醬溝水,佢哋個個都話要買定薯片點嚟食,想報復我咁!尋晚都唔係好瞓到,開早都係特別多嘢諗。」續指有為拍攝做好預防措施打定底:「着咗件泳衣喺入面,劇組都好好,拍完有安排架車車我返屋企梳洗,都預咗全身濕晒,由頭淋到落腳。」

問到為何會被淋紅油?湯怡劇透指:「戲入面我係飾演中學老師,但有社團背景嘅爸爸就想我做社圍大佬,又得罪咗蔣家旻。(希望一Take過?)想呀,濕晒都好難再Take。(好大壓力?)還好,但要諗定啲反應。」

預告拍大尺度「裸睡」戲

戲中與王浩信有感情線的她透露日前已拍了一場親吻戲,要替對方澄清同張振朗段「HEHE情」:「拍咗輯一模一樣嘅親密相同片,全部都唔係借位錫,大家都好緊張,拍嗰陣都有心跳加速。(尷尬?)還好,我戲裏戲外都好怕醜。」更預告下星期會拍攝醉酒床戲:「要裸睡咁,都幾Sexy。(大尺度?)喺電視上都OK大,幾激烈!(咁大尺度會尷尬?)好彩唔係一開戲就拍,同王浩信都熟絡咗,佢仲帶動我好多。」

講到今日是白色情人節,收工後可佳人有約?湯怡笑笑口承認有約會:「約咗班姊妹!(想拍拖?)隨緣但做女仔都係想畀人錫。(會玩相睇Apps?)咁又冇,但身邊有朋友玩完就開花結果。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!