網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年4月5日 星期五

【離晒譜!】山頂位最平$2,178 想同鄭秀文握手盛惠$30,888 __,鄭秀文,

Sammi演唱會最貴的$980門票,已被炒到超過3萬元。(網上圖片)
在2016年舉行演唱會一票難求,被譽為南亞天后的鄭秀文,早前宣佈今年7月開騷,舉行一連11場的《FOLLOWMi》世界巡迴演唱會。難得Sammi開騷, ...


在2016年舉行演唱會一票難求,被譽為南亞天后的鄭秀文,早前宣佈今年7月開騷,舉行一連11場的《FOLLOWMi》世界巡迴演唱會。



難得Sammi開騷,好多她的歌迷也表示期待及興奮,不過可惜大部份歌迷卻又一次被yellow cow狠狠打敗,皆因昨日進行的信用卡優先訂票,在開售後一小時極速售罄,搞到不少Sammi歌迷都搶不到門票。



優先訂票網搶不到門票,但在炒價網中,卻發現有大量Sammi的演唱會門票出售,先講最高的山頂位,本來只售$380的門票,在該網中,最平的訂價是$2,180起,至於$680的門票,則相對比較便宜,只需$2,218起,至於訂價最高的$980門票,最貴的竟然標至$30,888一張,比原價高出30倍有多,難怪很多歌迷紛紛到Sammi的IG中發表絕望留言:「搞咗成朝嘢都冇做,但得個吉話賣晒……幾時先可以俾返香港人喺睇香港睇演唱會……?」、「其實真係非常非常非常非常嬲,近幾次演唱會都買唔到票。噚日準時9點已不停refresh網站都入唔(到),同時不停打電話都係唔通」、「記得幾年前都冇咁嚴重,但而家即使想盡辦法,都好難睇到一場演唱會咁,優先訂票買唔到,公開售票又比排隊黨搶晒,望住個黑媽媽的絕望座位表已經灰爆」。



-----------------------------

追蹤真相 守護公義

免費訂閱支持蘋果 4月10日無阻盡覽

https://hk.adai.ly/PMtkKQIUBV

-----------------------------

動腦Q金像獎周

4月8日-12日 10:30PM

Let’s Q the money!Action!

https://hk.adai.ly/zpCd06PPwV



Sammi演唱會最貴的$980門票,已被炒到超過3萬元。(網上圖片) 連最山頂位置,也要超過$2,000元一張。(網上圖片) 連最山頂位置,也要超過$2,000元一張。(網上圖片)
好多fans買不到門票,也紛紛到Sammi IG中留言。(網上圖片)

好多fans買不到門票,也紛紛到Sammi IG中留言。(網上圖片)
(網上圖片)

(網上圖片)

鍾意就快D Share啦!