網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年4月5日 星期五

義載佳視員工上街 __,

70年代無綫發展外景,與泉叔合作無間,泉叔的全通車更泊滿廣播道。
「順叔」陳泉在70、80年代常在劇集和電影客串演出,包括《家變》、《香港風情畫》及《奇謀妙計五福星》等,與娛樂圈可謂甚有淵源。78年佳視倒閉,泉叔金錢 ...


「順叔」陳泉在70、80年代常在劇集和電影客串演出,包括《家變》、《香港風情畫》及《奇謀妙計五福星》等,與娛樂圈可謂甚有淵源。78年佳視倒閉,泉叔金錢上也有損失,不過他看得很開:「收唔到錢都冇辦法,我記得後來佳視班員工搞遊行搞集會,我咪搵啲車義載佢哋囉。」做司機、做演員、做老闆還不夠,泉叔還學拍片做攝影師,「接觸得多,一路做一路學囉,我成日都話我係畢唔到業嘅師兄,後期黃仲標(著名攝影師)仲喺電影得獎,不過我冇一路做落去之嘛。」

相關新聞:接送肥姐成莫逆



創立無綫劇務組

就連無綫劇務組也是泉叔幫手創立,他說:「劇務組係我發展出嚟,我做得幾多嘢箒,咁咪要幫手搵人囉,借外景啦、搵地方食飯啦。」泉叔與無綫合作無間,70年代麗的向無綫挖角,無綫承諾讓泉叔收正職人工之餘更可兼顧生意,他說:「我同佢哋(無綫)差唔多共同成長,佢嘅嘢即係我嘅嘢,我嘅嘢即係佢嘅嘢,互相關心。」

問到何解80年代移民加拿大多倫多?泉叔說:「啱啱啲細路讀完中學要升學,為咗啲細路讀書,我咪跟住去囉。最先我諗住去台灣,但喺台灣幾年後,啱啱有個機會啲細路去多倫多,咁我咪跟住去多倫多囉。」泉叔移民多倫多後的生活,不是剪草種花、游水做運動,便是學習新科技,每天花六、七小時上網。他說:「嗰啲你唔學就俾人淘汰㗎喇。」




鍾意就快D Share啦!