網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年4月28日 星期日

【4.28上街】市民高呼林鄭下台 轟「中共黑手」惡毒過689 __,689,梁振英,

何頴賢攝
【新增動新聞】民陣今日發起反「送中」惡法遊行,遊行其中一個訴求促請推出惡法的林鄭下台,「中共黑手,林鄭早唞」之聲此起彼落。民陣副召集人陳皓桓在遊行前受 ...


【新增動新聞】

民陣今日發起反「送中」惡法遊行,遊行其中一個訴求促請推出惡法的林鄭下台,「中共黑手,林鄭早唞」之聲此起彼落。民陣副召集人陳皓桓在遊行前受訪,批評政府模糊焦點,轉移視線,一直無回應市民的訴求,他們非常不滿。他認為政府可以用單次協議方式處理台灣殺人案,根本不需要用這個方式修法。遭遊行市民要求下台的特首林鄭月娥,正在北京出席2019年世界園藝博覽會開幕式和相關活動,明天星期一回港。

相關新聞:【4.28上街】陳淑莊報平安籲今日上街反「送中」 下周再定腦瘤手術日期



多次出席遊行的梁小姐指:「政府修訂條例越嚟越無理,覺得政府成日都講大話,我覺得林鄭仲差過689,689得個講字但推行唔到,但林鄭樣樣做齊,DQ議員資格,佔中三子坐監啦,全部都有佢份。」



市民李先生稱對林鄭失望,「佢做得好差,DQ啲議員啦,同埋今次逃犯條例,擺明好似係任務咁,唔係為殺人案而做。梁振英年代,佢已經係幫中央政府做嘢,當年配合梁振英做埋啲唔得民心嘅嘢,學陳樞機話齋,我覺得林鄭唔係人,做嘅嘢罄竹難書。(點睇林鄭依家都未落台?)依家唔夠人多,七一我會再嚟。」

相關新聞:【4.28上街】《十年》導演面臨「以電影入罪」 歐文傑︰會係顛覆國家罪名嗎?



Philip則認為,林鄭施政完全沒有從港人利益出發,覺得政府人才太少,思考政策不周詳,「佢雙眼左閃右避,唔得老實」。對於有指修訂條例是林鄭一人想出來,他明言難以令人相信,「其實一向無寄望,邊個上台都一樣,覺得佢唔係咁好,係因為佢個人好陰濕,表面上講到樣樣為你好,但其實做嘅嘢相反,比CY更差,CY真小人,但佢仲惡毒,佢落台都冇乜用,不過盡吓人事啦。」



自言是中層公務員的蘇先生也上街抗議,他自嘲是「777手下」,但反對政府惡法。他指內地和香港司法制度不同,以往內地在港捉人都是靜悄悄,例如銅鑼灣書店,但當逃犯法例通過後,一切「阿爺話事」,可名正言順捉人。他慨嘆林鄭若果真的有權,應煞停逃犯條例。



結伴遊行的胡女士與袁小姐指,一日沒有普選,特首都無法由港人去揀,「林鄭係大話精,當初選話上帝感召,而家個政府真係好無恥」,她們批評政府官官相衛,對民主派卻重打重罰,鄭若驊自己有僭建官非,丈夫只輕判2萬元,但卻對黃之鋒等年輕人窮追猛打,是非常不公平,胡女士認為林鄭下台也不足以彌補她對香港造成的傷害。



梁小姐指聽到林鄭聲稱修例是憐憫,「聽完真係『頂唔順』囉!如果純粹係為一個罪犯,根本唔使咁修例,尤其台灣都唔願意咁做,變咗好似一個藉口咁,難以令人相信。一直我都冇相信林鄭,特首小圈子選舉大家心照啦,佢嘅出現都係被欽點,唔係我哋市民想見到嘅人,特首一屆比一屆差,越來越表現到佢哋唔係為香港人服務,係為中共服務。」



彭先生說:「林鄭聽教聽話,上面叫佢做乜就做乜,選到佢出嚟係香港人嘅不幸,當然亦唔係我哋選。佢全部諗住上面要做乜,就雙手奉獻,冇為過香港人。其實而家香港人好被動,邊個上台都難避免,因為受制於國內,就算選得上都唔係自己想選嘅人,最重要都係表達到香港人嘅意願。」他希望自由空氣繼續存在,「自由空氣係香港人、甚至全世界人都渴望嘅嘢。」



學生楊小姐認為現階段任何人上台都不會改變現時結果,不過對於有指一切修例是林鄭個人意志,她不表認同:「點會唔關中央事,林鄭係中央欽點落嚟,照理政策佢都係聽中央話。修訂逃犯條例好似將內地法律同香港融合,一國兩制界線模糊,唔係只有犯罪嘅人先受影響,擴展開去任何人都可以受牽連同有關,憐憫說法只係一個謊言。」



不願上鏡的劉小姐認為,林鄭在修例一事上是出賣了香港人,她相信林鄭也沒有意識會下台,否則不會推出惡法,而大家要求她下台她也不會下台,也難想像換另一人推修例是何種光景,她形容林鄭和梁振英是兩種作不同惡的人。她認為如果香港人有普選有選擇,相信執政者的獨裁觀念至少不會如現在般強。



民陣4.28反送中條例遊行

日期:4月28日(星期日)

集合地點:銅鑼灣東角道(下午3時集合)

起步時間:下午4時

遊行路線:銅鑼灣東角道至立法會

資料來源:民陣

-----------------------------

追蹤真相 守護公義

按此免費訂閱支持蘋果 無阻盡覽

https://hk.adai.ly/MtYhca7WTV

---------------------------

星期一至五晚上10點半

《動腦Q》Let's Q the money!

http://bit.ly/2QW8LcI



何頴賢攝 梁小姐覺得林鄭仲差過689,因689得個講字但推行唔到,但林鄭樣樣做齊。張志華攝 梁小姐覺得林鄭仲差過689,因689得個講字但推行唔到,但林鄭樣樣做齊。張志華攝
李先生指林鄭「做嘅嘢罄竹難書」。張志華攝

李先生指林鄭「做嘅嘢罄竹難書」。張志華攝
Philip認為林鄭「個人好陰濕,表面上講到樣樣為你好,但其實做嘅嘢相反」。張志華攝

Philip認為林鄭「個人好陰濕,表面上講到樣樣為你好,但其實做嘅嘢相反」。張志華攝

鍾意就快D Share啦!