網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年4月28日 星期日

【肚未大已生埋】諸葛紫岐去年底懷孕近6個月現身 平到連肚腩仔都唔覺有 __,諸葛紫岐,

《封神榜》有殷十娘懷胎三年零六個月生哪吒,而家有諸葛紫岐肚未大就生咗第二仔,現代神話嚟㗎?今年一月出席活動嘅諸葛紫岐仲未見肚,但日前突然就話喺加拿大生 ...




《封神榜》有殷十娘懷胎三年零六個月生哪吒,而家有諸葛紫岐肚未大就生咗第二仔,現代神話嚟㗎?

今年一月出席活動嘅諸葛紫岐仲未見肚,但日前突然就話喺加拿大生埋,兼返到香港坐緊月,令唔少人詫異!或者有人會話:「但佢本身纖瘦窈窕,可能真係佗得唔顯肚呢,加上一月現身時條紅裙鬆身,唔突肚唔出奇。」咁,回帶睇返佢第一胎懷孕7個月嘅相,肚大如籮喎。

另外,《壹》仔喺2018年12月左右,亦即係諸葛紫岐第二胎懷孕近6個月左右,巧遇過佢湊住大仔,同傭人姐姐一齊行商場歎下午茶。按照佢2019年4月生第二胎推算,當時佢應該都有6個月左右身紀。諸葛紫岐雖身穿長袖冷衫,但目測相當鬆身,冷衫內亦空蕩蕩,唔似暗藏近6個月嘅胎兒,而且面無二兩肉、下巴「尖不甩」、手指幼細,一啲都唔似孕婦。

再望望佢下半身,攝住咁厚嘅冷衫入牛仔褲,成條褲頭都show埋出嚟,但莫講話唔見6個月肚,連少少肚腩仔凸出嘅弧線都無,平㗎!無論前後還是左右睇,諸葛紫岐都fit到漏,當時真係佗緊近6個月肚?借用周星馳電影對白:「(我信呀!)我唔信你信。(你信我啦,我信㗎!)」

BTW,除咗今次未見肚大已經坐月令人嘖嘖稱奇之外,諸葛紫岐以前都有過一件事令人難忘,就係「1人6證10個名」。2011年,有人向傳媒提供6張內地居民身份證影印本,證上肖像全是諸葛紫岐,出生日期都是8月20日,但年份全部唔一樣,而且6張證分別有6個不同名字,若加上原名諸葛一蘇,入行後改名諸葛梓岐、諸葛紫岐,以及曾有傳佢一度取名諸葛逸樺,大大話話一個人有10個名。


鍾意就快D Share啦!