網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年4月23日 星期二

傳與心穎早已分手馬國明:仲講嚟做乜? __,馬國明,黃心穎,

馬國明昨日開工時狀態明顯不俗,似乎已漸漸放下。
傳與心穎早已分手馬國明:仲講嚟做乜?「偷食」事件受害者之一的馬國明,昨日下午在將軍澳電視城為新劇《降魔的2.0》開工。近日落選港男梁裕恆(Flow)突 ...


傳與心穎早已分手馬國明:仲講嚟做乜?

「偷食」事件受害者之一的馬國明,昨日下午在將軍澳電視城為新劇《降魔的2.0》開工。近日落選港男梁裕恆(Flow)突然彈出發文撐黃心穎罪不至死,又暗指馬國明與黃心穎根本沒有拍拖,故不算偷食,引來網民炮轟他抽水。

對於Flow指兩人已經分手,馬國明昨日接受訪問時平靜地說:「冇睇,冇回應喇,件事過咗去,仲講嚟做乜鬼,已經過去喇。」問到可覺得Flow多事?他說:「真係冇回應,所有人講咩都冇回應,人哋鍾意講咩都冇辦法。」馬國明近日寄情工作忙於趕拍新劇外景,問到開工心情如何,他說:「OK嘅,我會繼續努力工作。」說畢即趕上外景車出發。






鍾意就快D Share啦!