掃呢頁CODE去手機

2019年4月26日 星期五

吳浩康戀崔碧珈:見過佢媽咪 吳浩康,娛樂,崔碧珈

吳浩康表示已見過崔碧珈媽咪,又自爆家人為其婚事着緊。
吳浩康表示已見過崔碧珈媽咪,又自爆家人為其婚事着緊。吳浩康早前被傳與36F崔碧珈秘撻四個月,遭兩人否認,前晚吳浩康在灣仔出席慈善籃球賽派對時,開口大讚 ...


吳浩康早前被傳與36F崔碧珈秘撻四個月,遭兩人否認,前晚吳浩康在灣仔出席慈善籃球賽派對時,開口大讚崔碧珈令關係浮面。他稱讚崔碧珈是好對象:「無論遇到乜嘢對象或任何人都要諗遠啲,先歡迎到有新嘅屋企人入嚟,無論邊個都係。」又指現階段工作為先,現時唱歌也拍戲,言下之意是在努力儲老婆本?他承認:「雖然未去到結婚階段,但要為未來計劃生活,唔一定為女友,為邊個都要啦。」

36歲的吳浩康坦言家人都為他的婚事而着緊,又爆已見過家長,他說:「見過佢媽咪,不過佢未見過我爸爸,未發展到呢個地步。」笑稱要先行外母政策,他說:「咁啱見到打咗個招呼箒!」

採訪、攝影:卓寶花




鍾意就快D Share啦!