掃呢頁CODE去手機

2019年4月26日 星期五

唐詩詠:黃心穎終極現身!唐詩詠爆馬國明心情好 __,唐詩詠,馬國明,黃心穎,

詩詠話馬國明心情幾好,叫大家唔使擔心佢!藝人唐詩詠拍攝劇集《唐人街》,面對伍允龍、陳山聰及陳展鵬半裸騷肌,她笑言已睇到厭:「佢哋成日喺我面前除衫,已經 ...


詩詠話馬國明心情幾好,叫大家唔使擔心佢!


藝人唐詩詠拍攝劇集《唐人街》,面對伍允龍、陳山聰及陳展鵬半裸騷肌,她笑言已睇到厭:「佢哋成日喺我面前除衫,已經覺得好普通,我鍾意一舊(腹肌),唔使去到咁(大隻),佢哋好硬,撞到好痛,而且好油立立,我有次要搭住伍允龍膊頭,油到跣落嚟。」

對於落選港男梁裕恆在社交網站暗示詩詠男女感情生活混亂,詩詠表示:「不值一回。(會唔會嬲?)我哋做呢行,成日都有好多人評論,唔會理,冇乜好理,做好自己,做呢行係我夢想,堅持自己鍾意嘅工作,向住目標就ok。(會唔會覺得佢咬住件事唔放?)唔回應佢。」

另外,講到契哥馬國明,她稱剛到化妝間見到對方,兩人更跟元秋一齊合照,她說:「我哋三個多年前一齊拍過《鐵馬尋橋》。(馬國明心情點?)佢好好。(會唔會多啲關心佢?)佢ok,好寬容。」問到會否抽時間陪對方?詩詠指最近要專心拍劇,因當中不乏打鬥場面,稍一不慎便會受傷,之前拍攝時就被蠔殻整傷:「我冇去睇醫生,自己處理咗,不過現場好多人都嚇我話會有食肉菌。」問到教育界新歡陳思銘有否安慰她,她甜笑封口說:「唔講喇!佢唔係呢行。」




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!