網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年4月25日 星期四

洪欣:張丹峰新戲煞科 畢瀅企中間位惹網民熱論 __,張丹峰,洪欣,畢瀅,

張丹峰曾與經理人畢瀅傳緋聞,所以畢瀅企呢個位即時引起網民熱論。女星洪欣老公張丹峰早前捲入桃色風波,被指搭上經理人畢瀅,事後張丹峰已發聲明否認出軌,但呢 ...


張丹峰曾與經理人畢瀅傳緋聞,所以畢瀅企呢個位即時引起網民熱論。


女星洪欣老公張丹峰早前捲入桃色風波,被指搭上經理人畢瀅,事後張丹峰已發聲明否認出軌,但呢頭又出事!話說張丹峰新戲終於拍攝完畢,劇中演員趙儒嫣上載煞科宴照片,其中一張引起網民熱論嘅就係畢瀅唔只在場,大合照時仲企喺中間位,被一班工作人員包圍,笑容滿面,眾人感情似乎不錯,但未幾趙儒嫣就將合照刪走。

有網民就覺得畢瀅有女主人嘅氣勢,又表示「這應該是洪欣的位置吧?」、「看來畢瀅真的是在公司相當的具有地位了!」不過亦有網民覺得張丹峰都已經澄清所有事情,所以點解需要避嫌呢?但就希望下一次洪欣可以在場,咁關係就夠晒清晰咁話!




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!