掃呢頁CODE去手機

2019年4月9日 星期二

【放工都要笑呀】被內地網民批變面扮大牌 袁偉豪:「想享受私人時間」 __,袁偉豪,

【放工都要笑呀】被內地網民批變面扮大牌袁偉豪:「想享受私人時間」24分鐘前做藝人已經無私隱,仲要隨時隨地面對四方八面嘅批評,袁偉豪日前就被內地網民狠插 ...


  • 【放工都要笑呀】被內地網民批變面扮大牌 袁偉豪:「想享受私人時間」
  • 24分鐘前






做藝人已經無私隱,仲要隨時隨地面對四方八面嘅批評,袁偉豪日前就被內地網民狠插,話袁偉豪同合照嘅fans影完相之後,就即時變面,仲話袁偉豪扮大牌,之後袁偉豪就反擊指非工作時間,不想過於高調,同埋只想享受私人時間等等,到最後仲話自己唔係大明星,只係一位演員。

不過呢位內地網民,似乎意見接受,態度照舊,再回覆話上次見到袁偉豪同fans影相的一面,原來真人係咁,仲打錯袁偉豪個名叫「哀生」,相信袁偉豪睇完認真哀。

其實,袁偉豪又未必係非工作時間都低調,見佢喺微博上載扮中槍短片,仲赤裸上身,引到班女fans出晒嚟留言,就知袁偉豪其實都好錫fans。


鍾意就快D Share啦!