掃呢頁CODE去手機

2019年4月29日 星期一

陶大宇:滾水淥下體 陶大宇度橋逼供折磨人勁殘忍 __,陶大宇,

呢個情節係大宇度出嚟呀!由鄭少秋、陶大宇主演的ViuTV新劇《詭探前傳》今晚首播,劇中陶大宇飾演的江湖大佬「羅貴成」惡貫滿盈,角色甫出場已經壞事做盡。 ...


呢個情節係大宇度出嚟呀!


由鄭少秋、陶大宇主演的ViuTV新劇《詭探前傳》今晚首播,劇中陶大宇飾演的江湖大佬「羅貴成」惡貫滿盈,角色甫出場已經壞事做盡。其中一幕,為了逼供,更用滾水倒落古惑仔下體,心狠手辣的程度令人心生恐懼。亦有一幕講述陶大宇被追殺,險象環生!

對於用滾水淋古惑仔下體一幕,原來出自大宇構思,而導演亦很Buy,大宇說:「原本劇情話淋面,但之後對方仲要同我講好多對白,但要配合好多特技化裝,演員講對白都有難度,既然我個角色咁殘暴,咪自度淋佢下體,好似效果更得人驚,演員面部反應更出!(演員有詐型?)冇,對方好有演員道德,事前冇預多一條內褲㗎,但佢都二話不說接受我意見,拍完後濕住咁走,我都要畀個讚佢!」




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!