掃呢頁CODE去手機

2019年4月28日 星期日

林依晨:似足一家三口拖到實!林依晨激罕晒老公合照 __,林依晨,

林依晨激罕放閃!台灣女星林依晨2014年同高富帥圈外人林于超結婚,多年嚟為咗保護老公,依晨都甚少公開合照!不過適逢假期,佢哋去咗園遊會,仲難得喺社交網 ...


林依晨激罕放閃!


台灣女星林依晨2014年同高富帥圈外人林于超結婚,多年嚟為咗保護老公,依晨都甚少公開合照!不過適逢假期,佢哋去咗園遊會,仲難得喺社交網晒出手拖手照,而佢仲拖住一個小朋友,似足一家三口呀!網民都留言話好難得放閃,仲唔介意佢晒多啲咁話!

佢留言:「週(周)末去一個以『文藝復興時期』為主題的超大型化妝園遊會,主辦單位出乎意料地用心,所有工作人員的妝容髮型服裝和道具都相當到位,我們有種回到那個年代的奇異感,覺得自己好⋯格格不入」




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!