掃呢頁CODE去手機

2019年4月25日 星期四

呂慧儀:有人追?失婚呂慧儀晒收花照:簡單的幸福 __,呂慧儀,

幸福就好喇!藝人呂慧儀(長腳蟹)自從宣布結束同黃文迪7年婚姻後,走出傷痛努力做好《愛.回家之開心速遞》「熊若水」角色,而休息時間就畀晒仔仔,做個堅強又 ...


幸福就好喇!


藝人呂慧儀(長腳蟹)自從宣布結束同黃文迪7年婚姻後,走出傷痛努力做好《愛.回家之開心速遞》「熊若水」角色,而休息時間就畀晒仔仔,做個堅強又忙碌嘅單親媽媽!

自從離婚後,呂慧儀對感情事及有關前夫的一切都採取封口態度,但今日佢罕有咁上載收花相,然後留言:「#簡單的幸福#滿足的幸福#隨心的幸福」,三個幸福咁多,睇嚟呂慧儀有人追喎!而花上有一張卡寫住呂慧儀英文名Konnie,好明顯就係送畀佢喇!網友都留言問呂慧儀係咪有第二春,而照片中網友都留意到蟹蟹雙眼有少少紅,未知是否工作太攰又要照顧仔仔導致休息不足呢?




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!