網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年4月27日 星期六

【爆乳程美段指拖糧】 E奶莊端兒挺身撐杜汶澤 __,杜汶澤,程美段,莊端兒,

【爆乳程美段指拖糧】E奶莊端兒挺身撐杜汶澤10分鐘前杜汶澤的網台「杜汶澤喱騷」,不時有吸晴嘅巨咪女做配菜,為阿澤每個節目增添色彩。但喺節目《為何深夜總 ...


  • 【爆乳程美段指拖糧】 E奶莊端兒挺身撐杜汶澤
  • 10分鐘前




杜汶澤的網台「杜汶澤喱騷」,不時有吸晴嘅巨咪女做配菜,為阿澤每個節目增添色彩。但喺節目《為何深夜總是餓》陪阿澤煮飯嘅爆乳程美段,今日俾阿澤喺facebook留言寸爆:「程美段小姐,好唔好意思,我哋一時疏忽,入咗錢去你戶口,唔記得通知你,搞到你以為我哋唔出糧。至於你走去同記者講,當然你有權咁做,不過我想問,0靚仔,你冇我電話咩?」似乎兩人爆出疑是拖糧事件。

至於在阿澤網台一齊報導「新聞」嘅E奶莊端兒,就撐阿澤從未拖糧。「我唔知佢哋嘅嘢,不過上年同阿澤做節目到依家,未出現過拖糧情況,次次都好準時。」
杜汶澤喺fb留言,不屑程美段未搞清楚,就向傳媒爆料指佢拖糧。

同樣喺阿澤網台做主持嘅莊端兒,就力撐阿澤出糧準時,從不拖。


鍾意就快D Share啦!