網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年4月7日 星期日

狄龍:小朋友扮包青天 狄龍唔多Like __,狄龍,

狄龍唔想小朋友過早融入大人嘅世界。藝人狄龍主演電影《我來自紐約2:當我們在一起》拍竣約2年,今午於銅鑼灣舉行一場慈善義演,狄龍獲太太現身支持,惟有份參 ...


狄龍唔想小朋友過早融入大人嘅世界。


藝人狄龍主演電影《我來自紐約2:當我們在一起》拍竣約2年,今午於銅鑼灣舉行一場慈善義演,狄龍獲太太現身支持,惟有份參演的譚俊彥因身在越南關係,未能出席。該片未能在港上映,狄龍說:「心情有起伏。套戲喺馬來西亞拍,喺嗰邊票房成績好,其他嘢好似香港發行咁,唔係演員管到嘅事,呢類溫情片比較難搵人投資。(想同孫仔一齊睇?)有機會都想,等佢哋了解吓我哋嘅工作。」提到由小朋友主演的內地偶像劇《小戲骨:包青天怒鍘陳世美》,身為包青天「icon人物」的狄龍說:「知道但冇睇,好似過早畀小朋友融入大人嘅世界咁,呢個世界冇絕對嘅黑白,善惡兼容啦。(想唔想孫仔拍嘢?)我七十幾歲,淨係想同太太享受人生,佢哋(孫仔)健健康康、開開心心就得嘞。」




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!