掃呢頁CODE去手機

2019年5月30日 星期四

【爆相爆片】余文樂一家三口母子裝閃爆 1歲寶貝囝有車有飛機 __,余文樂,爆相爆片,

余文樂一家三口溫馨行街
余文樂和台灣皮帶大王千金王棠云結婚兩年,兩人的愛情結晶品兒子余初見(Cody)剛滿1歲,做了爸爸的阿樂變了住家男,經常在社交網見他晒湊囝相,日前一家三 ...


余文樂和台灣皮帶大王千金王棠云結婚兩年,兩人的愛情結晶品兒子余初見(Cody)剛滿1歲,做了爸爸的阿樂變了住家男,經常在社交網見他晒湊囝相,日前一家三口到銅鑼灣行街,被讀者王小姐透過「爆相爆片」分享家庭樂,抱實囝囝的阿樂有仔萬事足,Cody還和媽咪着間條母子裝,溫馨滿瀉。



讀者王小姐接受電話訪問表示,日前傍晚6點許,在銅鑼灣的皇室堡見到阿樂一家三口:「我喺度shopping,突然有個抱住BB嘅男人好快喺我面前行過,佢走去落電梯,當時唔為意係余生,但我睇雜誌認得佢老婆,余生行得好快,佢老婆跟喺後面,因為差唔多晚飯時間,商場好多人,佢老婆一路跟得好實。」從王小姐提供相片所見,阿樂戴cap帽遮樣,雙手抱實囝囝搭自動電梯,Cody就戴帽仔保暖,剛滿1歲的他身型瘦長,樣子似足老竇。



一索得男的阿樂對囝囝十分疼錫,年紀少少的Cody已經有「車」有「飛機」,日前1歲生日就先後收到兩份大禮物,包括擁有一架自訂車牌「CODY」的私家電動車,阿樂在社交網晒囝囝開車相並留言:「車牌都有,太帥了。」原來是朋友送給Cody的生日禮物。



父愛如山的阿樂對囝囝十分保護,平日在社交網晒寶貝囝相片都是「影後」,全部不見樣子,就算日前為囝囝舉行生日派對,都用心型圖案遮了囝囝的五官,但其他有份出席生日會的小朋友卻沒遮樣,結果阿樂被網民批評:「其他人的小孩不用保護,只有你寶貝兒要遮面,太自私。」



【編輯推介】



【獨家】兩大地產家族對親家 四叔外孫女9月嫁郭得勝姪孫

https://bit.ly/30UXijQ



【首爾直擊訪問1】孖宋仲基一齊操肌 張東健自嘲被金鐘國KO

https://bit.ly/2YVZZjk



【靚媽復工】爆老公經常被「斟茶」 岑麗香出門捨不得兒子

https://bit.ly/2KaPB39



【網民搜證】好媽媽形象遭質疑 張栢芝被譏為大話精

https://bit.ly/2I9mg6L



【我殺死丁力】67歲「川島小姐」黃韻詩約麗的訓練班同學敍舊

https://bit.ly/2X7Taed



--------------------------------

【六四30】守住歷史 拒絕遺忘

https://hk.adai.ly/zdzKtt2RiW

--------------------------------

【記住63836568】全民爆相爆片!下一個爆料王就係你

https://bit.ly/2Guolu9



余文樂一家三口溫馨行街  阿樂抱實囝囝(讀者提供圖片) 阿樂抱實囝囝(讀者提供圖片)
 讀者話阿樂囝囝好乖(讀者提供圖片)

讀者話阿樂囝囝好乖(讀者提供圖片)
 阿樂做老竇後變咗住家男(讀者提供圖片)

阿樂做老竇後變咗住家男(讀者提供圖片)
 母子裝(讀者提供圖片)

母子裝(讀者提供圖片)
 阿樂同老婆結婚兩年(資料圖片)

阿樂同老婆結婚兩年(資料圖片)
 Cody從來冇正面曝光(網上圖片)

Cody從來冇正面曝光(網上圖片)
 有「飛機」(網上圖片)

有「飛機」(網上圖片)
 有「自訂車牌」電動車(網上圖片)

有「自訂車牌」電動車(網上圖片)

鍾意就快D Share啦!