掃呢頁CODE去手機

2019年5月22日 星期三

陳偉琪:28歲生日!《愛.回家》Warm爆為細龍太慶祝 __,《愛.回家》,愛.回家,陳偉琪,

雖然「細龍太」陳偉琪喺劇中好陰毒,但都係做戲啫!處境劇《愛.回家之開心速遞》呢個大家庭一向非常有愛,每次有演員生日,台前幕後都會齊集為佢慶生。繼早前「 ...


雖然「細龍太」陳偉琪喺劇中好陰毒,但都係做戲啫!


處境劇《愛.回家之開心速遞》呢個大家庭一向非常有愛,每次有演員生日,台前幕後都會齊集為佢慶生。繼早前「豪仔」李泳豪獲驚喜慶生嚇到O晒嘴,今次就輪到「細龍太」陳偉琪(Vicky),雖然喺劇中佢神憎鬼厭,但現實中同大家感情非常好,28歲生日嘅佢又收花又收蛋糕,認真開心!

佢喺社交網上載多張生日靚相,見佢同「尋寶圖」一班同事食飯慶祝,又同戲中嘅老公鄭世豪及老爺羅樂林等人合照,相當熱鬧。Vicky留言多謝演員同事對佢嘅愛,又多謝姚瑩瑩專誠預備生日蛋糕,佢表示:「能夠在生日正日『回家』是我的福氣。多謝這個大家庭給我的溫暖。現在細龍太繼續開廠,繼續鬧人先! 」




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!