掃呢頁CODE去手機

2019年5月2日 星期四

湯洛雯:有仔埋身?湯洛雯預祝32歲生日有花收 __,湯洛雯,

唔知猛男123有冇機呢?藝人湯洛雯(靚湯)過幾日就係32歲生日,一直宣稱係單身嘅佢,雖然早排孖前男友羅天宇為無綫旅遊節目《3日2夜》飛挪威拍外景,不過 ...


唔知猛男123有冇機呢?


藝人湯洛雯(靚湯)過幾日就係32歲生日,一直宣稱係單身嘅佢,雖然早排孖前男友羅天宇為無綫旅遊節目《3日2夜》飛挪威拍外景,不過二人飛完就散場,未見有翻撻迹象。咁女神生日有咩搞?靚湯就同一大班好友齊齊預祝生日,佢仲扮到鬼火咁靚,再加上酒精相伴,似乎都慶祝得幾Happy喎。

不過重點係,同場有男有女,靚湯雖然畀女仔Friends圍到實,不過「外圍」嘅男性好友外形都唔差,唔知有冇機會呢?而今次慶生,靚湯有花收有紅酒飲又有Cake食,許願時又許咗勁耐,佢自己都話好感恩有呢班好友喺自己身邊呀!




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!