網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年5月20日 星期一

朱晨麗:520放閃!朱晨麗何廣沛打得火熱 __,何廣沛,朱晨麗,

朱晨麗同何廣沛(右圖)都趁住520放閃!今日係「5.20」,普通話諧音「我愛你」。唔少圈中藝人都趁機放閃,向愛人表達愛意!至於近日忙於拍攝無綫新劇《大 ...


朱晨麗同何廣沛(右圖)都趁住520放閃!


今日係「5.20」,普通話諧音「我愛你」。唔少圈中藝人都趁機放閃,向愛人表達愛意!

至於近日忙於拍攝無綫新劇《大醬園》嘅無綫花旦朱晨麗,就晒出同緋聞男友何廣沛嘅合照,兩個都化有傷嘅妝,留言:「聽講打者愛也,愛者打多幾下......你落手真係重啊!#520」而廣沛仲留言:「等我繼續打多幾下先!」一班網民都留意到個重點係520,似乎朱晨麗趁住呢日宣布戀情喎!

賭王三房兒子何猷啟(Orlando)嘅太太GiGi,喺網上晒出一張兩公婆對望照,仲喺老公頭上加上「My hero」,仲話:「怎麼愈來愈多各種莫名其妙的節日?」而名模熊黛林(Lynn)就晒出同老公郭可頌齊齊同貓頭鷹嘅合照,亦向老公表示:「520」!

而藝人羅家英亦拍片分享對太太汪明荃(Liza)講嘅情深說話:「太太,太后,我鍾意叫你太后,因為你唔只係香港演藝界嘅阿姐,亦係我一生最敬重嘅人,1987年我哋相識,依家係2019年,唔知唔覺32年過去咗,我記得我哋結婚嗰年,我係63歲,你係62歲,年紀已經好大,我記得我曾經同你講過,我絕對唔會畀人喺舞台上欺負你,但諗起咁多年,你一直照顧我。」佢又回想2004年自己患上重病,Liza同佢講佢病愈後就結婚:「經歷過生同死,依家知道乜嘢叫做摯愛,就係咁樣,你剩半條命,我剩半條命,我們終於合成一條命,估唔到,就成為我哋嘅愛情金句,我知道你明白,我認定咗呢個人,我就會一生一世去愛呢個人,所以我呢生人最大嘅成就,就係執子之手,與子終老。」佢又再留言表示:「何為夫妻,是把餘生都交給彼此,生死不離,同甘共苦。Liza太后,結婚十週(周)年,相伴32年,這些話,我很想對你說……」聽得令人動容!

至於李彩華雖然同老公Eric長期分隔兩地,佢亦趁呢個日子將老公變成卡通樣送上一支花畀佢,而自己仲拎住一大束鮮花,真係Sweet喇!至於鄧麗欣就上載一張喺男友視角嘅相,相入面邱勝翊(王子)拎住用紙整成嘅心框住佢,並留言:「Happy520,在心裏」!

另外,早前宣布答應台灣男友求婚的女子組合Super Girls成員Jessica,就晒出攬住未婚夫合照,一面冧爆!




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!