網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年5月20日 星期一

單立文:見杏兒囝囝流晒口水 單立文後悔冇整番個 __,單立文,胡杏兒,

呢個年代,有心唔怕遲啫!藝人單立文為處境劇《愛.回家之開心速遞》開工,古裝上陣的他化身唐伯虎,與專程返來友情客串的歐陽震華玩番轉,他接受東網訪問時表示 ...


呢個年代,有心唔怕遲啫!


藝人單立文為處境劇《愛.回家之開心速遞》開工,古裝上陣的他化身唐伯虎,與專程返來友情客串的歐陽震華玩番轉,他接受東網訪問時表示:「今集我只係做後排,歐陽震華多戲啲,同佢5年前合作過《東坡家事》,當時古裝對白好文縐縐(今次再合作感覺返晒嚟?)笑劇唔同嘅,好開心。」

談到太太胡蓓蔚日前與一班姊妹與臨盆在即的杏兒舉行Baby Shower,問到為何他不出席?單立文笑說:「女人嘢,我梗係唔去,杏兒生第一個已經咁靚仔,每次見佢個仔都好肉緊,會問自己點解唔早啲整番個(依家整囉!)依家?都『登六』(60歲)攞景咩,不過每次我彈結,杏兒大仔都好開心,所以會送音樂嘢畀佢(老二出世送咩?)等佢出嚟睇佢鍾意咩先決定,鍾意跳舞叫黃智雯教,鍾意做戲叫胡定欣教,扮公主咪叫李施嬅囉!」




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!