掃呢頁CODE去手機

2019年5月27日 星期一

梁葆貞:【好耐冇見】「順嫂」孖超似樣孫仔歎茶 __,梁葆貞,

八十幾歲都好健壯!藝人梁葆貞呢個名大家可能未必記得,但係一講到佢就係飾演《香港八一》系列嘅「牛頭角順嫂」,相信大家嘅記憶都即刻返晒嚟!自從移民咗加拿大 ...


八十幾歲都好健壯!


藝人梁葆貞呢個名大家可能未必記得,但係一講到佢就係飾演《香港八一》系列嘅「牛頭角順嫂」,相信大家嘅記憶都即刻返晒嚟!自從移民咗加拿大後,都好一段時間冇再喺公仔箱入面到佢。

呢日有網友喺溫哥華一間酒樓撞到「順嫂」同屋企人一齊去飲茶,雖然佢已經八十有幾,不過依然行得走得身體好健康,笑容滿面嘅佢身邊有一位年輕人傍實,呢位年輕人個樣同「順嫂」有九成相似,網友透露佢就係「順嫂」個孫仔,佢身形高大樣貌四正,唔知「順嫂」會唔會推薦佢入行去無綫拍劇做演員?




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!