掃呢頁CODE去手機

2019年5月27日 星期一

許雅婷演「小昭」難捨張無忌 __,Kabby,許雅婷,

Kabby分享北上拍劇的感受。
許雅婷演「小昭」難捨張無忌組合少女標本成員許雅婷(Kabby)最近在無綫熱播的新版《倚天屠龍記》演「小昭」一角,大獲好評。角色深入民心,要重新演繹絕非 ...


許雅婷演「小昭」難捨張無忌

組合少女標本成員許雅婷(Kabby)最近在無綫熱播的新版《倚天屠龍記》演「小昭」一角,大獲好評。角色深入民心,要重新演繹絕非易事,Kabby透露試鏡前有特意重溫舊作:「會睇番過往咁多位前輩演繹呢個角色嘅時候係點,亦再睇多次小說,從中學習同了解個角色,做足功課先去試鏡!」她坦言「小昭」與其個性大不同,是很大的挑戰。

提到首次到內地拍劇,Kabby坦言:「因為拍咗半年,好掛住家人、朋友同香港嘅美食,係一個好深嘅體會!」又提到劇中有兩個場口,至今仍很難忘:「有一場係光明頂大戰,另一場就係同張無忌嘅離別戲,嗰種難捨難離嘅感覺,令人好心痛!」

小昭與張無忌「穿越」玩自拍。
  • 小昭與張無忌「穿越」玩自拍。





鍾意就快D Share啦!