網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年5月6日 星期一

【疑拍劇動心】鄧佩儀追擊人夫周柏豪 齊賀生日冧到爆 __,周柏豪,鄧佩儀,

【疑拍劇動心】鄧佩儀追擊人夫周柏豪齊賀生日冧到爆43分鐘前曾齊齊合作拍大台劇集《再創世紀》的鄧佩儀(Gloria)及人夫周柏豪,劇中Gloria需暗戀 ...


  • 【疑拍劇動心】鄧佩儀追擊人夫周柏豪 齊賀生日冧到爆
  • 43分鐘前




曾齊齊合作拍大台劇集《再創世紀》的鄧佩儀(Gloria)及人夫周柏豪,劇中Gloria需暗戀柏豪,但有傳Gloria就算拍畢劇集後,繼續主動追擊柏豪,尤其去年播放《再創世紀》期間,Gloria幾乎隔日就上載與柏豪的合照,當中有數張相片,講述劇中柏豪扶飲醉的Gloria返家,Gloria在相片旁寫上「很甜的一幕」,言辭相當曖昧,並有指Gloria主動約柏豪外出。

上年11月,Gloria、柏豪、袁偉豪及張寶兒更齊齊聚頭,為Gloria及柏豪慶祝生日,當中兩位主角坐正中間,反而袁偉豪與張寶兒被「天各一方」,期間柏豪更為Gloria唱生日歌,令Gloria冧到爆。


鍾意就快D Share啦!