網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年5月19日 星期日

【姊妹封嘴】唔知做咗第四者?傳姚子羚今日向Raymond提分手 __,姚子羚,

左:無綫電視截圖 右:讀者提供
姚子羚被爆疑似偷食人夫,戀上夜店董事Raymond,並陷入四角戀。有消息指Raymond已經同太太蔡宛珊分居兩年,但未正式離婚。相關新聞:【情敵定朋友 ...


姚子羚被爆疑似偷食人夫,戀上夜店董事Raymond,並陷入四角戀。有消息指Raymond已經同太太蔡宛珊分居兩年,但未正式離婚。

相關新聞:【情敵定朋友?】姚子羚戀上人夫 「大婆」蔡宛珊17歲入行做模特兒



有報道指姚子羚只知Raymond正辦理離婚,但不知道原來還有第三者存在,對自己做第四者一直被蒙在鼓裏。今日事件曝光,有傳子羚正與Raymond提出分手,但一直仍未證實。



「胡說八道」的李施嬅被問到知不知道子羚與Raymond拍拖?施嬅今日回覆《蘋果》說﹕「呢件事不如問番當事人,我都唔係好方便回應任何嘢,我又唔知情,乜都唔知。現階段講嘅都未必係真實,都係問番當時人好啲。」而其他好姊妹胡杏兒、胡定欣、龔嘉欣等則未有回覆,似乎個個都要封嘴。

相關新聞:【狗仔出更】姚子羚日夜忙拍劇 男友Raymond一支公dry爆四圍蒲





【六四30】守住歷史 拒絕遺忘

https://hk.adai.ly/zdzKtt2RiW

--------------------------------

【記住63836568】全民爆相爆片!下一個爆料王就係你

https://bit.ly/2Guolu9



左:無綫電視截圖 右:讀者提供 李施嬅表示不清楚內情(IG圖片) 李施嬅表示不清楚內情(IG圖片)

鍾意就快D Share啦!