網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年5月19日 星期日

【姚子羚同新歡係朋友】前妻Sarika係Bob公司旗下藝人 __,Bob,姚子羚,林盛斌,

【姚子羚同新歡前妻係朋友】前妻Sarika係Bob公司旗下藝人35分鐘前馬上成為壹會員會員專區只限會員閱讀會員註冊/登入38歲姚子羚前年同的士邦分手後 ...


  • 【姚子羚同新歡前妻係朋友】前妻Sarika係Bob公司旗下藝人
  • 35分鐘前


馬上成為壹會員
會員專區 只限會員閱讀


38歲姚子羚前年同的士邦分手後,去年與Dragon i董事之一,失婚的Raymond Young秘密相戀八個月,可惜遇人不淑,對方同老婆Sarika分居兩年期間,有二奶同時又追姚子羚。而Raymond最近同Sarika辦妥離婚手續。

據知姚子羚跟Raymond拍拖期間,同男友前妻Sarika是朋友,有時Sarika聯絡不上前夫,就會找姚子羚。而Raymond同Sarika分居前,15年曾結伴出席胡杏兒婚宴,似乎當時他們已跟羚子玲及「胡說八道」要員相熟。而夫婦合照在16年二人分開後再沒出現在Sarika的ig。

中印混血兒Sarika是Bob公司旗下藝人,她曾與周星馳一起拍生力啤廣告,又拍過黎明與許志安MV。主力做主持及司儀工作的她,拍過Viu TV節目。
姚子羚的新歡Raymond,15年未同老婆Sarika分開時,結伴出席胡杏兒的婚宴,跟胡杏兒夫婦早稔熟。

Raymond近日辦妥離婚手續,而他前妻Sarika是阿Bob公司的旗下藝人,主力做持及司儀工作。

前妻都是圈中人,故身材同樣貌都有睇頭。

立即下載APP,精彩內容壹手掌握

下載連結: http://bit.ly/Next29App

如對會員訂閱制遇到任何問題或意見,你可以致電 2623 9985,或電郵聯絡客戶服務主任cs@nextdigital.com.hk,我們定當盡力協助!


鍾意就快D Share啦!