掃呢頁CODE去手機

2019年6月7日 星期五

林志玲:14億人爭住睇 林志玲結婚震冧Server! __,林志玲,

呢啲細場面嚟啫!嚇唔到我嘅!44歲台灣第一名模林志穎……呀唔係……係林志玲尋晚忽然自爆結婚,下嫁現年37歲的日本組合EXILE成員AKIRA,真係令全 ...


呢啲細場面嚟啫!嚇唔到我嘅!


44歲台灣第一名模林志穎……呀唔係……係林志玲尋晚忽然自爆結婚,下嫁現年37歲的日本組合EXILE成員AKIRA,真係令全亞洲又震又驚,女神嫁人喎,拖都唔見佢拍,無啦啦宣布喜訊真係引起億萬網友嘅好奇心,仲即刻開咗個「#林志玲結婚」Hashtag,都咪話唔快手!

不過尋晚最震撼嘅,唔係佢結婚嘅消息,而係大家趕住去「趁墟」之際,個網竟然冧Server,呢次係繼鹿晗關曉彤宣布拍拖、趙麗穎馮紹峰宣布結婚之後再次出現死機情況,搞到網友紛紛走去社交網官方微博度留言,懇求官網搞番好個伺服器唔再癱瘓,仲風趣地留言:「當我的微博加載不出東西的時候,我就知道,出大事了。」真係笑死隔籬!

而喺林志玲宣布結婚後隔咗15個鐘,熱搜榜中「林志玲結婚」話題已突破14.8億閱讀量,評論達69.1萬,呢個爆錶程度真係破晒紀錄。

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!