網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年6月26日 星期三

港姐2019:大陸網紅港姐 阿媽揀「別緻」參選戰衣 __,中國,大陸,港姐,

唔知見到真人仲認唔認得呢?日前舉行嘅港姐首輪面試,引起網民討論!當中其中一位候選佳麗內地網紅嘅23歲蘆雨婷,唔單只有幕前經驗,仲獲有新一代「奶茶妹妹」 ...


唔知見到真人仲認唔認得呢?


日前舉行嘅港姐首輪面試,引起網民討論!當中其中一位候選佳麗內地網紅嘅23歲蘆雨婷,唔單只有幕前經驗,仲獲有新一代「奶茶妹妹」之稱,不過佢參選面試時着嘅衫,就受到批評,呢日佢喺網上發文表示話套衫係媽媽幫佢揀:「沒錯,你們看到的是我,這身衣服是媽媽說好看,讓我穿的,我覺得沒毛病...如果熱搜看到我,記得評論給我打call啊小寶貝們! 嘻嘻!」最搞笑係佢仲上載咗張青瓜相:「又要開始瘋狂減肥了,這是我的晚飯 。」網民都話佢瘦到見骨,唔需要減啦。

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!