掃呢頁CODE去手機

2019年6月4日 星期二

【基本?】林盛斌求親家「收順啲」 吳若希夫婦:貝沙灣3房單位連工人司機助手加7位數現金 __,吳若希,林盛斌,

(IG圖片)
現年27歲的吳若希,一向視2歲大獨生女淼淼(Giselle)為掌上明珠,亦多次為了護女,不惜與網民開火(新聞連結:https://bit.ly/2Ho ...


現年27歲的吳若希,一向視2歲大獨生女淼淼(Giselle)為掌上明珠,亦多次為了護女,不惜與網民開火(新聞連結: https://bit.ly/2Holdhy )。



今天與吳若希合作無間的林盛斌(Bob)在IG公開細仔林道申(Jaye)與Giselle的嬉水照,今年8月將滿2歲的Jaye右手搭着Giselle的香肩,左手剛好放在Giselle的大腿上,Bob還為2位小朋友設計對話:



J:喂,靚女,以後跟我!

G:點解嘅?

J:我要初戀呀!

G:點解嘅?



然後阿Bob留言tag吳若希問:「阿親家,啲禮金嗰度收順少少,OK?」



殊不知「外父」、即Giselle父親何兆鴻(Alex)先開「條件」,表示:「貝沙灣3房單位走唔甩,工人司機助手加7位數字現金應該冇咩難度。」吳若希再夫唱婦隨地表示:「摸完大髀,呢條數都係基本㗎」



翻查資料,以Alex要求的單位,上月底同類單位的成交價約3,350萬,再加工人、司機、助手,及7位數現金……條數都相當「和味」,數一數手指起碼要8位數先有得諗,難怪有網民問Alex「你咪好發?」不過,有更多的網民讚Giselle和Jaye有夫妻相。



去年吳若希曾公開表示經常帶囡囡到阿Bob家中作客,而且明言過「嫁到入佢(Bob)屋企就發達」,既然「外父」都開出條件,「老爺」阿Bob會如何接招呢?



--------------------------------

【六四30】守住歷史 拒絕遺忘

https://hk.adai.ly/zdzKtt2RiW

--------------------------------

【記住63836568】全民爆相爆片!下一個爆料王就係你

https://bit.ly/2Guolu9



(IG圖片) Bob今天在IG貼出兒子Jaye與吳若希女兒Giselle嬉水消暑的相片,還笑言要對親家。(IG圖片) Bob今天在IG貼出兒子Jaye與吳若希女兒Giselle嬉水消暑的相片,還笑言要對親家。(IG圖片)
吳若希兩公婆在Bob的post留言「開條件」,有網民暗諷Alex「好發」。(IG圖片)

吳若希兩公婆在Bob的post留言「開條件」,有網民暗諷Alex「好發」。(IG圖片)
黃翠如及陳煒亦在post中留爆笑emoji。(IG圖片)

黃翠如及陳煒亦在post中留爆笑emoji。(IG圖片)

鍾意就快D Share啦!