掃呢頁CODE去手機

2019年6月4日 星期二

謝婷婷:汪明荃爆謝婷婷一直有拖拍 __,汪明荃,謝婷婷,

原來汪明荃一早已經知道!藝人汪明荃現身無綫節目《娛樂大家》錄影,梳了兩個髮髻的她,拍照時大擺可愛甫士,非常搶鏡。談到契女謝婷婷日前突然於社交平台宣布誕 ...


原來汪明荃一早已經知道!


藝人汪明荃現身無綫節目《娛樂大家》錄影,梳了兩個髮髻的她,拍照時大擺可愛甫士,非常搶鏡。

談到契女謝婷婷日前突然於社交平台宣布誕下女兒,升呢為契婆的汪明荃表示比傳媒早一步獲知:「婷婷有話畀我知,但冇畀相我睇,都想睇吓BB,睇佢幾時返嚟啦,好耐冇見佢,佢都唔喺香港!(鄭欣宜算係最近見過婷婷?)佢哋都老友嘅。(你一早知婷婷生女?)之前已經知,都有啲意外驚喜,不過始終咁大個,佢一向都有拍拖。(但冇公開戀情嘛!)呢啲好私人唔使公開。(你比謝賢更早知道?)我同契女幾Close嘅,後生處理有自己一套,都恭喜佢。(送咩畀契孫?)要見到先,都未諗到,多數會送金手鏈或者金器」




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!