掃呢頁CODE去手機

2019年6月18日 星期二

林心如:43歲林心如斷煩惱絲:結束了就是新的開始 __,林心如,

咦,又會咁突然剪頭髮嘅?台灣女星林心如、舒淇同林志玲曾被封為台灣三大「黃金盛女」,志玲姐姐近日宣布閃婚,三位女神終於全部嫁得出啦,志玲姐姐有個新開始, ...


咦,又會咁突然剪頭髮嘅?


台灣女星林心如、舒淇同林志玲曾被封為台灣三大「黃金盛女」,志玲姐姐近日宣布閃婚,三位女神終於全部嫁得出啦,志玲姐姐有個新開始,原來林心如都有新開始,就係向來擁有長長秀髮嘅佢將頭髮剪短,仲將短髮look影嘅相上載至社交網站,留言話:「結束了就是新的開始。」相中嘅林心如着住粉紅色衫,一頭短髮相當清新同新鮮,仲令43歲嘅佢減齡不少,網民都留言大為讚賞。

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!