網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年6月21日 星期五

溫碧霞:同溫碧霞正面對撼!羅霖使60萬教大家凍齡 __,溫碧霞,羅霖,

一句講晒,羅霖定溫碧霞(右下圖)?年屆53歲的羅霖今年會出寫真集,與年輕一歲的溫碧霞(Irene)正面對撼,同是以索爆身材作賣點的她,為新書分別到泰國 ...


一句講晒,羅霖定溫碧霞(右下圖)?


年屆53歲的羅霖今年會出寫真集,與年輕一歲的溫碧霞(Irene)正面對撼,同是以索爆身材作賣點的她,為新書分別到泰國、韓國、上海及香港取景。有「凍齡美魔女」之稱的羅霖透露新書理念是分享正能量:「我本書都唔算係寫真,內容係教大家點樣保養,我覺得出書係有使命,依家香港負面情緒太高,影響好大,係會影響個人體態,所以我會同大家分享點先可以Keep到靚,情緒好就可以抵抗好多病痛,今次製作費60萬,好開心本書未賣已經有贊助同朋友認購,封咗蝕本門,所以冇壓力,正常做宣傳就可以。到時本書賣到嘅錢,會捐去單親媽媽慈善機構。」

讚對手保養得宜

對於外間把她與Irene寫真作比較,羅霖表示不擔心,坦言只會跟自己比較,但就大讚Irene保養得宜:「佢Keep得好好,好靚。」

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!