掃呢頁CODE去手機

2019年6月3日 星期一

郎朗:騎劫郎朗婚禮 周董四手聯彈做「女主人」 __,周杰倫,周董,

網友:周董你同我落番嚟!36歲國際知名中國鋼琴家郎朗尋日大婚,迎娶德韓混血兒索老婆GinaAlice,郎才女貌得到各界祝福,而郎朗的多位好友如台灣天王 ...


網友:周董你同我落番嚟!


36歲國際知名中國鋼琴家郎朗尋日大婚,迎娶德韓混血兒索老婆Gina Alice,郎才女貌得到各界祝福,而郎朗的多位好友如台灣天王周杰倫(周董)與太太昆凌、美國男歌手John Legend與模特兒老婆Chrissy Teigen等都係座上客,場面熱鬧又有藝術氣氛!

郎朗喺法國凡爾賽宮舉辦婚禮晚宴,席間佢不禁技癢大晒琴技,與太太即場四手聯彈大展默契,畢業於漢堡音樂戲劇學院嘅Gina舉手投足都同郎朗襯到絕,正當大家都盛讚二人係天作之合時,呢個童話婚禮竟然被「騎劫」!原來周董喺晚宴中,都有上台表演,佢一樣係同郎朗玩四手聯彈,演奏周董名曲《青花瓷》,加上現場有樂手拉二胡做伴奏,都真係幾有Feel㗎。不過有網友就笑言周董成個「女主人」一樣,更有抵死網友為一對「新人」送上祝福,留言高呼:「祝郎朗同周杰倫百年好合!」




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!