掃呢頁CODE去手機

2019年6月3日 星期一

周揚青:周揚青神還原茉莉公主!阿嬌一句破壞氣氛 __,周揚青,鍾欣潼,阿嬌,

周揚青扮茉莉公主真係勁似,到底阿嬌講咗咩呢?內地網紅周揚青同台灣歌手羅志祥拍拖多年,雖然比較少喺社交網「撒狗糧」,但就成日大方派福利,同網友分享唔同造 ...


周揚青扮茉莉公主真係勁似,到底阿嬌講咗咩呢?


內地網紅周揚青同台灣歌手羅志祥拍拖多年,雖然比較少喺社交網「撒狗糧」,但就成日大方派福利,同網友分享唔同造型嘅靚相。尋日佢又上載咗最新力作,着上藍色異域風情露肩裝嘅周揚青微露事業線,化上濃妝神還原《阿拉丁》入面嘅「茉莉公主」,網友都話佢同電影真人版《阿拉丁》入面嘅女主角有得揮!而好友鍾欣潼(阿嬌)就搞笑留言:「這個妝是化了一天吧😂」一句就破壞晒成個氣氛,當堂將網友由阿拉伯風情畫帶返現實世界!不過周揚青亦幽默回覆:「化妝一小時,卸妝一天。」

此外,藝人鄧佩儀、連詩雅同黎紀君等亦齊齊化身《阿拉丁》入面嘅角色舉行一個電影之夜,睇嘅電影咪就係真人版《阿拉丁》囉!咁花心機打扮,相信一定會睇得更加投入呀!




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!