掃呢頁CODE去手機

2019年6月16日 星期日

張國強:有苦自己知 張國強夏天拍軍服鏡頭出晒水 __,張國強,

真係唔除衫都唔知咩事…藝人張國強(KK)最近忙於拍無綫民初劇《大醬園》飾演將軍嘅佢,着住軍服威風霸氣好有型,但其實大熱天氣拍戲真係有苦自己知,佢上載咗 ...


真係唔除衫都唔知咩事…


藝人張國強(KK)最近忙於拍無綫民初劇《大醬園》飾演將軍嘅佢,着住軍服威風霸氣好有型,但其實大熱天氣拍戲真係有苦自己知,佢上載咗幾張拍戲嘅照片,見佢造型最少着咗四件衫,咁熱嘅天氣,拍到成身濕晒,佢留言:「穿着威風霸氣、正氣凜然軍服演出,多威武瀟灑,大家喜歡嗎?但原來在酷熱天氣穿這厚底軍服,笑問為何永遠夏天穿冬天衣服拍,耐熱的我也全身濕透了⋯⋯」

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!