掃呢頁CODE去手機

2019年6月16日 星期日

陸浩明:最穩陣投資 陸浩明升呢業主:感覺好實在 __,陸浩明,

陸浩明之前喺大阪買咗樓~藝人陸浩明、林穎彤最近與歐陽偉豪(BenSir)到了大阪,拍攝第三輯《BenSir睇樓團》。陸浩明稱今次除睇了很多樓外,最特別 ...


陸浩明之前喺大阪買咗樓~


藝人陸浩明、林穎彤最近與歐陽偉豪(Ben Sir)到了大阪,拍攝第三輯《Ben Sir睇樓團》。陸浩明稱今次除睇了很多樓外,最特別是睇番之前自己買了的大阪樓,他說:「終於有得睇實物,先明白啲人話買磚頭有好實在感覺,因為呢個投資最穩陣,每個月收租,回報都幾好!」

原來已去過大阪三、四次之多,陸浩明稱今次去了大阪城,食了很好味的和牛餐,更到了木津市場,參與該處的和牛拍賣,相當刺激,此行他笑言因為食了很多和牛和海鮮,返港後又要開始減肥! 

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!