掃呢頁CODE去手機

2019年6月16日 星期日

《閨蜜睡房》:【閨蜜睡房】為情棄事業 閻奕格唔會再咁傻 __,閻奕格,

閻奕格曾經因為男友而放棄做歌手。東網巨星炮製的節目「海馬牌床褥特約」《閨蜜睡房》,每逢星期五、六、日更新一集,新一輯有「靚聲王」閻奕格同主持人李文珊傾 ...


閻奕格曾經因為男友而放棄做歌手。


東網巨星炮製的節目「海馬牌床褥特約」《閨蜜睡房》,每逢星期五、六、日更新一集,新一輯有「靚聲王」閻奕格同主持人李文珊傾少女心事,曾經試過為初戀男朋友放棄做歌手的她,自爆因男友唔鍾意她做明星,她就放棄簽約唱片公司,因為她曾經失去過,所以特別珍惜之後的機會:「我真係好鍾意唱歌,絕對唔會再一次為另一半放棄唱歌。」

單身多年的她雖然覺得戀愛都好重要,但她不急於搵男友,她說:「我依家會順其自然,我成日覺得愈想搵一樣嘢愈搵唔到。」想知道她更多秘密?一定要留意《閨蜜睡房》喇!




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!