掃呢頁CODE去手機

2019年6月17日 星期一

【港鐵車長為港人打氣】車長車廂早晚嗌咪:香港人加油 辛苦晒你哋嘅汗水 __,港鐵,

【港鐵車長為港人打氣】車長車廂早晚嗌咪:香港人加油辛苦晒你哋嘅汗水2小時前昨日有200萬+1的「反送中遊行」,歷時超過八小時,全程和平中進行,盡顯港人 ...


  • 【港鐵車長為港人打氣】車長車廂早晚嗌咪:香港人加油 辛苦晒你哋嘅汗水
  • 2小時前




昨日有200萬+1的「反送中遊行」,歷時超過八小時,全程和平中進行,盡顯港人的團結齊心。昨日下午,正當往港島線的港鐵車廂迫滿黑衫乘客,到達北角站準備轉車之際,車廂傳來車長嗌咪:「請各位代我去,要堅持到底,香港人加油。」隨即車廂換來乘客歡呼和掌聲。

到晚上九時許,一列由油塘往藍田的港鐵列車,又有車長嗌咪為遊行整天的港人打氣:「辛苦晒,你哋嘅汗水,香港人會永遠記住,多謝你哋。」同樣乘客即歡呼拍掌,有人大聲說:「真車長」。

立即下載APP,精彩內容壹手掌握

下載連結: http://bit.ly/Next29App

如對會員訂閱制遇到任何問題或意見,你可以致電 2623 9985,或電郵聯絡客戶服務主任cs@nextdigital.com.hk,我們定當盡力協助!

鍾意就快D Share啦!