掃呢頁CODE去手機

2019年6月10日 星期一

張景淳:人紅更加唔懶得 張景淳秘密操肌用在一時 __,張景淳,

努力付出實有收穫!藝人張景淳入行多年,憑劇集《天與地》的「家明」及《使徒行者2》的「飛機哥」為人熟悉,但他表示原來遇上「飛機哥」前,曾陷入一段低潮期: ...


努力付出實有收穫!


藝人張景淳入行多年,憑劇集《天與地》的「家明」及《使徒行者2》的「飛機哥」為人熟悉,但他表示原來遇上「飛機哥」前,曾陷入一段低潮期:「嗰陣冇劇拍,只係得主持工作,我每日就返工,返完工就返屋企,大部分時間留喺屋企,感覺都似放緊一段長假咁。」

直至飾演「飛機哥」彈起,再憑劇集《愛.回家之開心速遞》「龔燁」一角成功入屋,令景淳的事業更上一層樓,他說:「『飛機哥』係上一級,『龔燁』就再上一級,自己都好開心呢個角色帶畀我好多工作機會同粉絲,依家好畀心機去健身,因為做演員係要有準備,萬一他日要我去演一個要打或騷肌肉嘅角色,我唔係嗰啲可以一下子練到嘅人,所以要Keep住個外形,希望有日會用得着。」

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!