掃呢頁CODE去手機

2019年6月10日 星期一

郭書瑤:「他」是誰?郭書瑤夜遊晒35E引仔𥄫 __,郭書瑤,

咁樣搞法,仔仔點會唔𥄫呀?台灣女星郭書瑤(瑤瑤)擁有35E逼爆上圍,而佢亦經常有意冇意咁騷身材,佢喺社交網上載一張着住花花泳衣嘅相,睇到網民嘩嘩聲!相 ...


咁樣搞法,仔仔點會唔𥄫呀?


台灣女星郭書瑤(瑤瑤)擁有35E逼爆上圍,而佢亦經常有意冇意咁騷身材,佢喺社交網上載一張着住花花泳衣嘅相,睇到網民嘩嘩聲!相中嘅佢露出四吋事業線及纖腰,雙手舉高紮起一把秀髮,意態非常撩人,佢留言話:「夜游」,仲haghtag「他在看我」、「那你呢」,搞到一班網民係咁問「他」係邊個?

---------------

立即參加「賞您睇」:http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!