網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年6月24日 星期一

關楚耀回禮義影索相 __,關楚耀,

關楚耀識影相又識玩瑜伽,幫羅霖影相零難度。
關楚耀回禮義影索相曾和羅霖合作拍戲及上演床戲的歌手關楚耀,原來負責空中瑜伽拍攝部分,因兩人碰巧都是同一個瑜伽教練。她說:「關楚耀畀咗第一次我,教練叫我 ...


關楚耀回禮義影索相

曾和羅霖合作拍戲及上演床戲的歌手關楚耀,原來負責空中瑜伽拍攝部分,因兩人碰巧都是同一個瑜伽教練。她說:「關楚耀畀咗第一次我,教練叫我搵佢影,讚佢影相好靚。佢真係影得好好,空中瑜伽好多動作都要倒吊,吊得耐額頭會爆微絲血管,好彩佢好快手冇呢個問題。」

關楚耀接受本報訪問坦言:「可以成為佢其中一個攝影師,當然開心,最大滿足感係佢好滿意。拍完戲後大家都有互相支持同幫忙,例如我開騷佢會帶埋朋友嚟撐場,佢想學瑜伽,我又介紹老師畀佢。為咗支持佢,我當然唔收錢!」

關楚耀
  • 關楚耀





鍾意就快D Share啦!