網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年7月1日 星期一

【獨家有相】鍾鎮濤梁家輝撐警後速撇 趁7.1約埋外遊 __,張家輝,梁家輝,鍾鎮濤,

昨日建制派在金鐘添馬公園舉行撐警集會,梁家輝、譚詠麟(阿倫)、鍾鎮濤(阿B)、陳友、陳欣健、尹揚明、高志森等出席撐克警,着藍衫的家輝指警方值得支持,阿 ...


昨日建制派在金鐘添馬公園舉行撐警集會,梁家輝、譚詠麟(阿倫)、鍾鎮濤(阿B)、陳友、陳欣健、尹揚明、高志森等出席撐克警,着藍衫的家輝指警方值得支持,阿B和阿倫更冒雨站台發言,阿B直斥現時年輕人「九唔搭八」,而揚言不談政治的阿倫,卻指「香港再係咁落去真係無得救」。



作為具高知名度的公眾人物,有網民批評他們的言行乃極差的榜樣,為其是非不分感到好心酸,有歌迷怒碎阿倫和阿B的唱片割席。今日7.1大遊行,着黑衫反送中的市民遍地開花,而梁家輝和阿B兩家人,就趁7.1約埋出埠旅行,被讀者張小姐在香港機場捕獲蹤影。



張小姐接受《蘋果》電話訪問表示:「今早7點幾,喺機場禁區見到佢哋兩家人,首先係鍾鎮濤嗰家人出現,之後見到梁家輝同太太江嘉年一家人,鍾鎮濤同屋企人上電動車去閘口,而梁家輝就去買煙,返嚟再會合屋企人坐機場電動車,佢哋分兩架車一齊出發。」



從讀者提供相片見,阿B同老婆范姜及囡囡離港,梁家輝企埋角落等候,問到有冇人對他們指指點點?張小姐說:「冇,可能時間好早,唔係太多人,附近又多大陸旅客,但都冇人圍佢哋影相。」阿B和家輝撐克警被網民鬧爆,問到現場見到兩人心情可有異樣?張小姐說:「佢哋匿埋角落位,唔會行到好出,鍾鎮濤同梁家輝都戴黑超遮樣。」



-----------------------------

7月4日起 《蘋果動新聞》只限升級壹會員閱覽

繼續撐蘋果!





鍾鎮濤一家今早到達機場。(讀者提供圖片) 鍾鎮濤一家今早到達機場。(讀者提供圖片)
坐機場電動車去閘口。 (讀者提供圖片)

坐機場電動車去閘口。 (讀者提供圖片)
阿B與家人去旅行,未知有否受昨日網民鬧爆影響。(讀者提供圖片)

阿B與家人去旅行,未知有否受昨日網民鬧爆影響。(讀者提供圖片)
梁家輝一家人亦一齊出發。(讀者提供圖片)

梁家輝一家人亦一齊出發。(讀者提供圖片)
昨日撐警集會,演藝界老牌演員出席,阿倫阿B更上台發言。(資料圖片)

昨日撐警集會,演藝界老牌演員出席,阿倫阿B更上台發言。(資料圖片)

鍾意就快D Share啦!