網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年7月27日 星期六

拍拖唔知有第三者 莊端兒:太過分 __,莊端兒,

鍾舒漫希望張致恒對所有被傷害的女士負責任。
拍拖唔知有第三者莊端兒:太過分藝人莊端兒對於April當年有可能是她與舊愛張致恒(Steven)的小三,她坦言不希望是真,並指當時沒發現April亦不 ...


拍拖唔知有第三者 莊端兒:太過分

藝人莊端兒對於April當年有可能是她與舊愛張致恒(Steven)的小三,她坦言不希望是真,並指當時沒發現April亦不認識對方:「如果佢哋真係拍拖5年,就肯定係我哋第三者。段關係大家都好傷,冇諗過傷害延續到2019。」對於Steven腳踏多船,她大感驚訝:「如果真係就太過分。(慶幸早分手?)冇話好唔好彩,始終一齊過,希望佢之後修心養性。(佢有冇要求復合﹖)啱啱分手時有,之後完全冇聯絡。」她在社交網留言稱,2016年分手似世界末日,但勸大家學懂放下,愛自己多一點,似安慰疑想輕生的April。

Steven另一舊愛鍾舒漫對此事感到憤怒和失望:「希望佢似番個男人,出嚟負番男人應該負嘅責任,停止傷害任何人。」






鍾意就快D Share啦!