網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年7月27日 星期六

【雜食史提芬】Steven環保方式同時媾3女 一相多send 坐屎塔都要影 __,Steven,張致恒,

(攝影:仇志德)
張致恒(Steven)公佈當爸及有未婚妻後即被鬧爆,全因大堆風流史一次過被翻出來,連本來在9月舉行的BOYZ演唱會都要擱置,連累拍檔兼好兄弟關智斌(K ...


張致恒(Steven)公佈當爸及有未婚妻後即被鬧爆,全因大堆風流史一次過被翻出來,連本來在9月舉行的BOYZ演唱會都要擱置,連累拍檔兼好兄弟關智斌 (Kenny)未能圓紅館夢,要喊住拍片宣佈這件傷心事。

相關新聞:【雜食史提芬】張致恒公佈添丁前哭腔聲道歉 女友C小姐:佢叫我唔好嬲



不過,傷心的又點只Kenny一人,還有同樣以為自己是正印的April、Moon、C小姐和S小姐。



現年33歲的S小姐在航空公司工作,她說:「我同Steven識咗18年,因為細個已鍾意跳舞,喺學舞地方識,嗰時都係puppy love,後來我去咗外國讀書,都係上年佢同Kenny開演唱會先至見番。」

相關新聞:【獨家專訪】張致恒3舊愛晒證據數臭賤男惡行 講大話卸膊玩女



S小姐指她平均每周和Steven見面一次,今年4月Steven去橫店拍戲,她亦有同行,在當地留了4天。S小姐稱:「我嗰時都有問佢有冇女朋友,佢都同我講佢同女朋友分咗手喇!咁我覺得係咪有啲機會可以發展吓呢?但係事實證明咗唔係喇!」



說到受傷害,S小姐認為自己算是最少一個,出來講件事,因為覺得他呃太多女仔。問S小姐可有借過錢給Steven?她苦笑說:「佢上次去深圳嗰日借咗$1,000畀佢,同埋佢叫我幫佢買個喼,個喼5千幾蚊,但最後只係畀咗$2,500我。」



另外,Steven前晚公佈「喜訊」後亦有跟S小姐聯絡,因為S小姐問他新聞是甚麼一回事。S小姐稱:「出咗個新聞之後,我問佢攞解釋啦,佢都即刻覆咗我,解釋有咗BB,加上疊住咗個EX同一個大陸女仔,佢哋而家要公開我嘅嘢,公司要我行呢一步 (公開)。」



「復仇者聯盟」Moon、S小姐及C小姐昨日首次見面,同年同月同日失戀,3位「成員」心情同樣欠佳,但當她們發現Steven過去原來經常「一相幾send」,拿着三部手提電話一同查看,看到一張又一張,一張再一張相同的相片,3位都忍不住笑起來,但同時慨嘆自己愚蠢,竟然被騙都不知道。



Steven雖然一人要應付多位他口中的「老婆」與「寶貝」,但似乎一點不覺得辛苦,甚至有點樂在其中,而他send給眾女的相,除了開工相、做運動相,還有一張坐在廁所「辦事」中的相片,Steven一隻手高舉電話自拍,另一隻手就用手把衫身拉長,遮着重要部位再望鏡儍笑扮可愛,果然好識冧女。



------------------------------

【每周送10萬】

升級壹會員獨家尊享,立即參加10萬火急大抽獎!

*推廣生意的競賽牌照號碼:52302-9

-------------------------------

錶迷必讀!

89頁腕時計電子書 66款嚴選年度新錶

https://hk.adai.ly/e/v7jEA0MC1X



(攝影:仇志德) Steven「食女」無數,其中3位受害者在Steven宣佈結婚後,一起向Steven問罪。 Steven「食女」無數,其中3位受害者在Steven宣佈結婚後,一起向Steven問罪。
 Steven口花,並用同一批相片媾女,3女竟然收過同一輯相。

Steven口花,並用同一批相片媾女,3女竟然收過同一輯相。
如廁相。

如廁相。
 拔罐相。

拔罐相。
 大頭照等…當然仲有其他。

大頭照等…當然仲有其他。
 S小姐曾借錢予Steven。

S小姐曾借錢予Steven。



兩張相,同一set酒,一張兩個杯,一張一個杯。Steven取巧分別說,「正與朋友喝酒」及「等你來喝酒」。

兩張相,同一set酒,一張兩個杯,一張一個杯。Steven取巧分別說,「正與朋友喝酒」及「等你來喝酒」。
 坐在廁所「辦事」中都不忘影相。

坐在廁所「辦事」中都不忘影相。

鍾意就快D Share啦!