網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年7月27日 星期六

張致恒:關智斌含淚讉責張致恒:為自己行為負責 __,張致恒,關智斌,

無奈!張致恒(Steven)一腳踏幾船,連累埋好兄關智斌(Kenny)BOYZ紅館騷擱置。等咗咁耐Kenny終於拍片講出自己感受,身在泰國布吉嘅佢,原 ...


無奈!


張致恒(Steven)一腳踏幾船,連累埋好兄關智斌(Kenny)BOYZ紅館騷擱置。等咗咁耐Kenny終於拍片講出自己感受,身在泰國布吉嘅佢,原本同Steven為演唱會拍嘢,依家拍檔走咗離佢而去,Kenny愈講愈感觸,話紅館騷係佢等咗十幾年嘅願望同夢想,佢仲話自己好唔開心。

不過一講到Steven令佢紅館夢碎,Kenny就含着淚予以譴責:「佢係我好兄弟,我相信佢要為咗自己嘅行為負番責任!」Kenny又話同門嘅古巨基、蔡卓妍等都有打電話畀佢慰問!佢仲話Steven已經潛水,自己都搵唔到佢。

而經理人霍汶希(Mani)亦喺社交網支持Kenny:「我們全家上上下下都會支持你,希望在明天!」

---------------

立即參加「賞您睇」:http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!