掃呢頁CODE去手機

2019年7月8日 星期一

【宣傳奧運】運動員唔用腳挑機 樽蓋挑戰難度誇到你唔信 __,奧運,

最近大家睇社交網站個陣,相信都會睇到唔少名人玩「開樽蓋挑戰」,而香港代表宇宙最強甄子丹仲矇眼挑戰成功。而有見呢個挑戰咁hit,所以國際奧委會都搵咗幾位 ...


最近大家睇社交網站個陣,相信都會睇到唔少名人玩「開樽蓋挑戰」,而香港代表宇宙最強甄子丹仲矇眼挑戰成功。而有見呢個挑戰咁hit,所以國際奧委會都搵咗幾位玩唔同項目嘅運動員拍片挑戰開樽蓋。而你以為所有人都街係用腳,咁少年你就實在太年輕!



近期奧運嘅官方twitter就上載咗條片只有46秒嘅片,不過片入面就雲集多位運動員挑戰開樽蓋。首先出場嘅係俄羅斯花樣溜冰美少女康斯坦汀露娃(

Stanislava Konstantinova ),雖然佢都係出腳,不過腳係着上咗溜冰鞋,用溜冰鞋嘅冰刀嚟開蓋,認真刁鑽。鏡頭一轉,就見到男子滑水世界排名第16位嘅拿菲迪(steel lafferty),慢鏡頭影到佢先係轉兩個360,然後用返塊wakeboard打開樽蓋,認真有型。



之後就有不同項目嘅運動員出場,包括有玩BMX嘅車手用單車胎開樽蓋、又有體操選手玩鞍馬個陣用腳踢開、拳擊選手用拳一次過打開三個樽蓋,空手道選手用腳踢開樽蓋。最後連2024巴黎奧運先有嘅街舞,街舞選手都參一腳,仲有乒乓球反彈再中開樽蓋嘅神技,成段片都係咁精彩。



-------------------

《體蘋果》陪你睇波講波

https://www.fb.com/appledailysports




鍾意就快D Share啦!