掃呢頁CODE去手機

2019年7月8日 星期一

鄭裕玲:嘟姐大揭秘!農夫爆鄭裕玲鮮為人知一面 __,農夫,鄭裕玲,陸永權,鄭詩君,

嘟姐大揭秘!由藝人鄭裕玲(嘟姐)、組合農夫的陸永和C君主持的節目《Do姐有問題》今日進行錄影,嘟姐透露今次已是第三次合作該節目,非常開心,加上在室內拍 ...


嘟姐大揭秘!


由藝人鄭裕玲(嘟姐)、組合農夫的陸永和C君主持的節目《Do姐有問題》今日進行錄影,嘟姐透露今次已是第三次合作該節目,非常開心,加上在室內拍攝,比起外景舒服得多。C君稱他們創作的嘟姐常識問答比賽正式在節目面世:「自我係大到可以做一個比賽。」陸永笑言節目搞個人崇拜。嘟姐解釋說:「佢哋諗問題都辛苦,估唔到我以前同佢哋講拍戲嘅趣事,佢哋都記得。」陸永指今次可以說是嘟姐大揭秘,因為會爆之前嘟姐未有公開透露的事,C君舉例說:「嘟姐以前拍戲嘅時候稱為鄭九組,佢試過畀一位大導演困住四日四夜喺廠拍戲。」嘟姐公開這位是徐克導演。他們開玩笑指要將嘟姐的經驗放在教材上。

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!